top of page
logo (1)_edited.png

Nenechte si nic ujít – odebírejte můj newsletter.

Jak poznat profesionála v realitách: 5 věcí, které ho odliší od zbytku

  • Obrázek autora: David
    David
  • 26. 7.
  • Minut čtení: 2

Už jste někdy váhali, jestli si najímáte člověka, který opravdu ví, co dělá? Ať už šlo o stavební firmu, řemeslníka nebo dnes tolik populární „specialisty“ na sociální sítě a marketing…

Jsem realitní makléř – takže to vezmu ze své zkušenosti. Ale věřím, že tohle platí napříč obory.

Protože ať je rok 2015, nebo 2025, jedno se nemění: profesionála poznáte rychle.
Dnes navíc čím dál víc rozhoduje i to, jak (ne)umí pracovat se sociálními sítěmi – a nově i s umělou inteligencí.

Co dělí profíka od amatéra?

1. Dělá víc, než musí.

To je pro mě úplný základ. Když mi klient řekne, že mu psalo deset makléřů – ale jen já mu poslal reálný odhad ceny a návrh postupu – vím, že to něco znamená. I když je šance na spolupráci třeba jen jedna z deseti.

Před schůzkou posílám SMS s termínem, v den schůzky připomínku, a ještě předem e-mail se shrnutím služeb a zkušeností – aby klient věděl, kdo k němu přijde.


2. Má to rád.

Realitní práce mě baví. A právě proto do ní dávám čas, energii i peníze – do videí, do propagace, do péče o klienty i večer nebo o víkendu. Mám kolem sebe tým lidí, kteří mi pomáhají, abych se mohl soustředit na to hlavní – na vás.

Třeba tenhle článek právě teď píšu v kavárně. Protože mě to prostě baví.


3. Má vizi.

Proč by vám někdo dodal top službu, když ani neví, jestli tu práci bude dělat i za rok?

Já mám jasno. Reality jsou moje budoucnost. Investuju, stavím tým, rozvíjím se. Reality jsou i naše bydlení, moje vlastní investice, a vlastně i moje minulost – vyrůstal jsem mezi cihlami, protože táta je zedník.

Když se rozhlédnete – bydlíme v nemovitostech, pracujeme v nich, jíme v nich. Je to náš svět. A mně to dává smysl.


Jak poznat profesionála v realitách: 5 věcí, které ho odliší od zbytku

4. Pořád se učí.

Kdo dneska stojí, ten upadá. Já každý měsíc věnuju desítky hodin vzdělávání – novým technologiím, osobnímu rozvoji, mindsetu. V podnikání není prostor na stížnosti – buď rosteš, nebo zůstáváš pozadu.


5. Zanechá dojem.

Lidi si vás zapamatují podle vystupování, energie, spolehlivosti – ale i podle toho, co o vás najdou online.

Když si někdo vygooglí moje jméno, najde desítky prodaných nemovitostí, články, reference, videa. A to je podle mě důkaz, že v tom nejsem nový a nejsem jen další „mluvka“ bez výsledků.


Těch rozdílů by se našlo víc. Ale tohle je mých pět základních.

Pokud vám to dává smysl a hledáte někoho, kdo to bere vážně, ozvěte se. Rád se potkám – třeba na kávě – a pobavíme se o tom, co se dá udělat i s vaší nemovitostí.


David Sobota

Realitní makléř

 
 
bottom of page